ممیزی انرژی در ساختمان

ممیزی انرژی مروری بر عملکرد انرژی یک ساختمان است که شامل ارزیابی ویژگی‌های انرژی و الگوهای مصرف انرژی ساختمان می‌شود. ممیزی انرژی مشخص می کند که ساختمان شما چقدر کارآمد کار می کند و در کجا انرژی هدر می رود. 

ارزیابی انرژی ساختمان ، که به عنوان ممیزی انرژی ساختمان نیز شناخته می شود، می تواند به شما کمک کند تا تصویر کامل مصرف انرژی، راحتی و ایمنی ساختمان خود را درک کنید. یک ارزیابی می تواند به شما کمک کند تعیین کنید ساختمان شما چقدر انرژی مصرف می کند، خانه شما کجا ناکارآمد است، و برای صرفه جویی در انرژی و بهبود آسایش خانه، کدام بخش های مشکل و رفع مشکلات را باید در اولویت قرار دهید. ارزیابی انرژی ساختمان باید اولین قدم شما قبل از اجرای اقدامات صرفه جویی در انرژی و همچنین قبل از افزودن یک سیستم انرژی تجدیدپذیر به ساختمان باشد.

یک ممیزی حرفه ای انرژی ساختمان تجزیه و تحلیل کاملی از مصرف انرژی شما ارائه می دهد. علاوه بر بررسی اتاق به اتاق ، یک متخصص انرژی ساختمان ممکن است از تجهیزاتی مانند پاورآنالایزر، دوربین های مادون قرمز، آشکارسازهای نشت گاز و مونوکسید کربن، دما و رطوبت سنج و لوکس متر و تجهیزات دیگر استفاده کند.

معرفی ممیزی انرژی و استاندارد ISO50002
متدولوژی ممیزی انرژی
شرح خدمات پیشنهادی ممیزی انرژی ساختمان
پیمایش به بالا